Nuværende udbud

Udbud af fondsadministrationssystem

Danmarks Grundforskningsfond inviterer herved interesserede virksomheder til at afgive tilbud på et fondsadministrationssystem til behandling af ansøgninger om fondsmidler og efterfølgende administration og monitorering af tildelte bevillinger.

Udbuddet gennemføres som en offentlig annoncering efter Udbudslovens § 191.

Foruden et invitationsbrev består udbudsmaterialet af følgende:

Udbudsbetingelser, dateret 10. september 2021 med bilag:

  • Bilag 1: Udkast til kontrakt
  • Bilag 2: Beskrivelse af processen for administrationen af fondens bevillinger
  • Bilag 3: Formular til tro- og loveerklæring om gæld til det offentlige
  • Bilag 4: Formular til erklæring om persondataunderretning

Materialet kan indhentes ved at kontakte vicedirektør Steen Marcus på mail

sm@dg.dk eller telefon +45 21 70 56 90

Frist for afgivelse af tilbud er 4. oktober 2021 kl. 12:00.

Udbud af journaliseringssystem

Danmarks Grundforskningsfond inviterer herved interesserede virksomheder til at afgive tilbud på et journaliseringssystem til behandling og journalisering af fondens dokumenter.

Udbuddet gennemføres som en offentlig annoncering efter Udbudslovens § 191.

Foruden dette invitationsbrev består udbudsmaterialet af følgende:

  • Udbudsbetingelser, dateret 10. september 2021 med bilag:
  • Bilag 1: Udkast til kontrakt
  • Bilag 2: Formular til tro- og loveerklæring om gæld til det offentlige
  • Bilag 3: Formular til erklæring om persondataunderretning

Materialet kan indhentes ved at kontakte vicedirektør Steen Marcus på mail

sm@dg.dk eller telefon +45 21 70 56 90.

Frist for afgivelse af tilbud er 4. oktober 2021 k. 12:00.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev